Dostawa i zwroty


Uwagi:

Sprawdź dokładnie ładunek, gdy odbierasz i podpisujesz ładunek, upewniając się, że jest on doskonały. Wyślij nam list, zamiast podpisywać, czy ma on jakiekolwiek uszkodzenie; pomożemy Ci przetworzyć! Będziemy nieodpowiedzialni za to, jeśli Twój raport będzie kwestionowany po otrzymaniu i podpisaniu.

1. Jeśli zauważysz, że paczka została zerwana podczas dostawy, otwórz paczkę, aby sprawdzić, czy przedmioty są w nienaruszonym stanie. Jeśli nie, proszę odrzucić dostawę. Po automatycznym przesłaniu paczki potwierdzimy, że uszkodzenie zostało spowodowane przez transport. Jeśli tak, wyślemy ci inny model tego samego modelu lub zwrócisz w pełni swoje pieniądze.

2. Jeśli chcesz zwrócić paczkę, którą podpisałeś, napisz do nas, aby otrzymać adres wysyłki, na który można zwrócić paczkę. Nie ponosimy odpowiedzialności za brakujące paczki spowodowane zwrotem do niewłaściwego adresu wysyłki bez pytania o poradę dla naszych klientów.

Metody wysyłki

Drodzy Klienci. Możemy wysłać towar na cały świat, a wszystko szybko!

Zwróć uwagę, że wszystkie pozycje na naszej stronie internetowej są szybką wysyłką. Jeśli chodzi o metody wysyłki, zwykle wysyłamy Twoje zamówienie przez EMS do większości głównych miejsc docelowych na świecie. Ale niektóre obszary na świecie, takie jak RPA, Holandia, nie mogą być osiągnięte przez EMS, więc zmienimy się w Hongkong Air Mail automatycznie bez powiadomienia. Proszę zapoznać się z następującym czasem wysyłki dwóch metod wysyłki.

Całkowity czas dostawy

Czas przetwarzania (pięć dni roboczych)

= Od momentu otrzymania zamówienia do momentu rozpoczęcia pakowania zamówienia. Pięć dni roboczych (z wyjątkiem dwóch świąt weekendowych), aby sprawdzić Twoje zamówienie, potwierdzić płatność, upewnić się, że adres wysyłki jest prawidłowy i odebrać zakupione produkty.

Czas pakowania (jeden lub dwa dni robocze)

= Twoje zamówienie zostanie wysłane do firmy spedycyjnej w dniu pakowania lub nie później niż następnego dnia.

Czas wysyłki

= Czas potrzebny firmie transportowej na przewiezienie lub przeniesienie pakietu do Ciebie.

Istnieją dwie metody uzyskania powyższych informacji od nas,

1. Odwiedź naszą stronę internetową i ponownie zaloguj się, aby sprawdzić status aktualizacji.

2. Sprawdź swój adres e-mail, ponieważ wyślemy status aktualizacji na Twój adres e-mail.

Uwaga: (Jeśli nie możesz go od razu sprawdzić za pomocą numeru monitorowania, poczekaj z cierpliwością. Czas wymagany przez firmę ekspresową do przesłania).

Godziny otwarcia:

8.15 - 18.00 od poniedziałku do piątku

8:30 - 19:00 w sobotę

Zapytanie o wysyłkę przez e-mail

Proszę nazwać swój tytuł "numerem zamówienia" abyśmy mogli dać szybką odpowiedź, dzięki.

Powrót